Χρήσιμες Πληροφορίες
Πως να έρθετε…
Στο νησι μου μπορείτε να έρθετε από Πειραιά ( με την εταιρία Blue Star).
Επίσης υπάρχει σύνδεση με Πάρο, Νάξο, Αμοργό, Αστυπάλαια, Κουφονήσι, Ηρακλειά και Σχοινούσα.
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Πρόβλεψη καιρού: www.meteo.gr
‘Ζωντανά’ δρομολόγια πλοίων: www.marinetraffic.com
Ιστοσελίδα Δονούσας: www.donoussa.gr
Χρήσιμα τηλέφωνα
Κοινότητα Δονούσας: | Τηλ: 22850 51600 Fax: 22850 51639 |
Αγροτικό ιατρείο: | 22850 51506 |
Πρακτ. BlueStar Ferries & ‘Σκοπελίτης Express”: | 22850 51570 |
Λιμεναρχείο Νάξου: | 22850 22300 |
Λιμεναρχείο Πάρου: | 22840 21240 |
Αεροδρόμειο Νάξου | 22850 23969 |
Blue Star Ferries | 210 8919800 |
ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- Εφόσον ζητηθεί προκαταβολή προκειμένου να είναι ισχυρή η κράτηση,ο πελάτης έχει το χρονικό περιθώριο των 4 ημερών να καταβάλει το αντίστοιχο ποσό,εάν παρέλθει αυτο το χρονικό διάστημα και δεν έχει κατατεθεί η προκαταβολή, χωρίς να υπάρχει σχετική ενημέρωση από την πλευρά πελάτη για τυχόν καθυστέρηση τότε η κράτηση ακυρώνεται!
- Εάν ο πελάτης προβεί σε ακύρωση της κράτησης 21 ημέρες πριν από την προκαθορισμένη ημερομηνία άφιξης τότε επιστρέφεται στον πελάτη όλο το ποσό της καταβληθείσας προκαταβολής(πιθανά έξοδα επιστροφής της προκαταβολής επιβαρύνουν τον πελάτη),εάν ο πελάτης ακυρώσει την κράτηση σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών της προκαθορισμένης ημερομηνίας άφιξης τότε η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
- Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη ,ενώ έχει κατατεθεί προκαταβολή ,το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση του πελάτη μέχρι την επόμενη μέρα στις 12:00 το μεσημέρι.
- Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης του πελάτη,ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να καταβάλει το 50% του συνολικου κοστους διαμονής που ακυρώνεται.
-
Σε περίπτωση ακύρωσης κράτησης που εχει συμφωνηθεί χωρίς προκαταβολή, εαν υπάρχει ενημέρωση εκ μέρους του πελάτη 15 ημέρες πριν από την συμφωνηθείσα ημερομηνία άφιξης τότε ο πελάτης δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση. Εάν υπάρξει ενημέρωση για ακύρωση της κράτησης σε διάστημα μικρότερο των 15 ημερών τότε ο πελάτης υποχρεούται να καταβάλει το 30% του συνολικού κόστους της συμφωνηθείσας διαμονής.
ΒΛΑΒΕΣ – ΖΗΜΙΕΣ
Για κάθε βλάβη ή ζημία που έγινε στο χώρο και οφείλεται στον πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι πελάτες (θραύση υαλικών, ειδών υγιεινής, βλάβες στα έπιπλα, στα λινά).
Το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περιπτώσεις ζημίας ή απώλειας αντικειμένων που φέρουν οι επισκέπτες, ή τα πρόσωπα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία, όπως σεισμό, πυρκαγιά κτλ ή ιδιάζουσες συνθήκες.